Čtvrtkon - PPC a Obsahový marketing

  Marketing   PPC

Tentokrát potěšíme jak PPCčkaře, tak i ty, kdo se věnují obsahovému marketingu. V první přednášce se dozvíte, jak na efektivní obsahovou strategii se kterou předběhnete konkurenci. Ve druhé, jak uspět pomocí grafiky v PPC kampaních.

O akci

Josef Řezníček, zakladatel Včeliště

Téma: Jak z nuly rozjet obsahový marketing a uspět

Všichni okolo sebe slyšíme, že obsah je v marketingu důležitý. Přesto s ním má ale tak málo lidí a projektů úspěch. Josef vám ukáže, co všechno musíte udělat, abyste dokázali oslovit zákazníka dřív, než vaše konkurence, jak na efektivní obsahovou strategii a její 4 nejdůležitější elementy. Dozvíte se, na čem obsahový marketing nejčastěji ztroskotá a příklady z praxe, co a jak fungovalo.

Roman Kudrna, Senior PPC Specialist Freelancer

Téma: Efektivní grafické bannery pro PPC kampaně

Grafické bannery jsou důležitou podporou Vašich PPC kampaní na Google, Seznam i Facebooku. Jak by měl vypadat efektivní banner, jak zadávat zadání pro grafika a jak odlišovat bannery podle cílů kampaní. Nejčastější formáty a případové studie z dat top českých eshopů.

Zdarma