Prototypování tvoří nedílnou součást naší designérské práce. Mnozí z nás při tvorbě prototypů činí rozhodnutí, která nezbytně ovlivňují formu výsledného návrhu. Vyplatí se prototyp vyšperkovat do nejmenších detailů, nebo jej stačí nakreslit na kus zmačkaného ubrousku? Co je vhodné do prototypu zahrnout, a co je už přebytečné? Jaké věci se prototypovat dají, a v jakých nástrojích?
Filip Benda, MONETA Money Bank:
V první polovině nám Filip představí dva pohledy na tvorbu interaktivních prototypů. Projdeme si kladné i záporné stránky obou přístupů. Ukážeme si nástroje vhodné k návrhu pokročilých interakcí a v závěru přednášky se zaměříme na prototypování hry v Principle for Mac.
Tomáš Báňa, MONETA Money Bank:
Druhá část UX Monday nám ukáže Tomův pohled na to, kdy high-fidelity prototypování dává smysl a kdy ne. Podrobněji se podíváme na využití Framer a jeho mladšího bratříčka Framer X. Nakonec ještě lehce naťukneme využití mikro animací v prototypu.
---
18:30 - prezence, občerstvení, networking.
19:00 - program.
21:00 - pivo.
Vstupné 100 Kč, členové Asociace UX zdarma.