Může se zdát, že se nás designérů GDPR netýká. Ve spoustě firem totiž jen čekáme, co vypadne z právnického oddělení, včetně textu a designérského řešení. A někde ani nečekáme, protože jde požadavek přímo do realizace...
Ale ono to jde i jinak!
Rád se s vámi podělím o to, jak jsme v LMC postupovali. Máme za sebou ideace různých řešení, jak řešit souhlasy se zpracováním osobních údajů. Dál schůzky s copywriterama a právníkama, kde jsme ladili lidštější texty. A nakonec jsme vše prohnali AB testama.
V první části meetupu odprezentuji jaký vliv má GDPR na design a jak jsme postupovali, včetně výsledků z testování. Zkusím poprosit ještě další 1-2 firmy, aby nám řekli svůj postup. Zbytek času máme na společnou diskuzi, abychom si řekli, jak to řešíme v různých firmách.
Těším se :-)
Tom Kubina z Prace.cz