"Vždy když se nějaká oblast (v tomto případě UX) rozroste, získá si poptávku i společenský význam, přijde i poptávka po certifikaci, která je v českém prostředí úzce spjata s akademickými tituly," říká Zdeněk Vondra z VŠE, speaker dubnového UX Monday.
V návaznosti na tuto poptávku v září 2022 spolu-otevřel v rámci programu Informační systémy a technologie novou hlavní specializace UX výzkum a design, která poprvé v ČR poskytuje UX vzdělání v kontextu ekonomických disciplín.
Mají za sebou první 3 semestry, stabilizovali výuku, vyhlíží první diplomky i státní zkoušky. A to je pravý čas získat zpětnou vazbu pro další rozvoj - vás, odborníků z nezávislé praxe, jejichž postřehy jsou pro ně nejcennější.
Ukážeme si, co už dali dohromady, jak nad tím uvažují a následně se pustíme do vašich podnětů, kam program dále rozvíjet.
Moderují Ondřej Brém (FIT ČVUT) a Tobiáš Vybíral (#AUX, 2Fresh) *** Program: 18:00 – Otevření dveří, občerstvení, networking 18:30 – Začátek programu 20:00 – Konec oficiální části (a neformální pivo za rohem)
Směřujte diskuzi svými dotazy už nyní na slido: https://app.sli.do/event/fAMGLvLJuq8hBc4tWVhg3Z
Vstupné je dobrovolné - platba je možná na transparentní účet Asociace UX 2202638327/2010 nebo pomocí QR kódu na místě. *** Zdeněk se zabývá marketingovou, interní i CSR komunikací a postupy, jak ji vhodně podporovat audiovizuálními prvky. Hledání efektivity do přivedlo k využívání UX metod v přípravě komunikační strategie i výsledné exekuce.
Na VŠE vede katedru multimédií, která vyučuje bakalářský program Multimédia v ekonomické praxi a magisterskou specializaci UX výzkum a design. Aby on i jeho spolupracovníci byli naplno v praxi, tak vystupují na trhu pod značkou Agentura GEN, která poskytuje komunikace postavené na výzkumu.