UX Monday: Mapování

  UX

Dubnové UX Monday bude z organizačních důvodů až v pondělí 19. 4. 2021 a snad vám tuto nepravidelnost vynahradíme tématem a sestavou hostů: Budeme si povídat o různých druzích mapování - journey mapping & process mapping - se zástupci Kiwi, Heureka a MSD.

#1 Michaela Štetiarová: Mapovanie ako príležitosť k inovácii vašej služby či produktu

Jedným zo spôsobov, ako si vyvinúť väčšiu empatiu k vašimi zákazníkom a získať o nich nové poznatky, je mapovanie vášho produktu či služby. Michaela sa zameria na to ako systematicky premýšľať nad krokmi, ktoré zažívajú vaši zákazníci pri interakcii s vašou službou a ako využiť mapovanie, ako syntézu vášho výskumu a vyhľadávať tak príležitosti pre inovatívne riešenia.

Michaela Štetiarová pracuje ako service designer v Kiwi.com, kde sa zameriava na designu nových služieb a produktov ako aj zlepšovaniu tých už existujúcich. Má skúsenosť s prácou interného rovnako ako aj externého service designera. Spolupracovala s nadnárodnými firmami ale aj vznikajúcimi technologickými startupmi.

#2 Markéta Kaizlerová & Jan Kotek: B2B Customer Journey v Heurece

Minulý rok na podzim jsme v Heurece mapovali cestu eshopu od registrace napříč všemi B2B produkty. Zajímalo nás kde to drhne - ať už v produktových tématech, v komunikaci nebo v procesech. Rádi se s vámi podělíme o to, jak jsme postupovali, jak vypadaly výstupy, co se dělo dál nebo třeba o to, jak si na takovém projektu nastavit spolupráci mezi zadavatelem a externím výzkumníkem.

Markéta Kaizlerová
Výzkumnické zkušenosti jsem začala nabírat při studiu sociální antropologie a sociologie. Po pár sociálně vědních projektech jsem se potkala s user experience, tři roky jsem výzkumničila pro LMC a teď jsem na volné noze. Nejvíc mě baví nadhledové a strategické projekty, trénink lidí ve výzkumnických dovednostech a také customer journeys. Pár jich mám za sebou a těším se na další.

Jan Kotek
Business Development
Mým cílem je mít na Heurece co nejvíce spokojených e-shopů, proto vymýšlíme nové iniciativy, hledáme zlepšení v našich službách, komunikaci a v customer care. Centrem inspirace pro zlepšení jsou naše e-shopy, které vždy zahrnujeme do discovery nových oblastí.

#3 Anežka Adamíková: Využití mapování procesů při digitalizaci příbalového letáku

Představím design thinking přístup k procesnímu mapování rozsáhlého projektu digitalizace příbalového letáku - to je ten, který najdete přiložený v každé krabičce od léků. MSD spolu s dalšími farmaceutickými firmami řeší jejich digitalizaci a zjišťuje, jak vše správně nastavit, aby byly splněny podmínky a potřeby všech zúčastněných - od výrobce, přes legislativu a kontrolní orgány, po lékaře, lékárníky a pacienty. Přednáška bude o explorativní fázi projektu, kdy jsme zorganizovali přes 10 workshopů s více než 40 účastníky.

Anežka Adamíková pracuje na pozici Design Thinking Specialist v MSD. Metodologie je většinou uplatňována na zlepšení interních procesů, stanovení strategií nebo sladění fungování týmů. Také je certifikovanou lektorkou design thinking workshopů Grow with Google a působí externě na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše ve Zlíně. Spolu s Bobem Marvanem vytvořila edukační výstavu a publikací Digitální design: Pohled za pixely.

---

- Účast je zdarma.
- Akce proběhne online přes videokonferenční službu Zoom.
- Pro účast budete potřebovat nainstalovanou aktuální aplikaci: https://zoom.us/download
- Odkaz na připojení se odešleme všem registrovaným v den akce.
- Startujeme v 18:30 a doporučujeme přijít včas.
- V případě vysokého zájmu zprovozníme také Youtube livestream.

Zdarma