UX Monday: Spuštění vlastního produktu

  UX

V lednovém UX Monday se 11. 1. 2021 detailně podíváme na proces spuštění vlastního produktu od počátečního nápadu až po získání prvních platících zákazníků. Pozvání tentokrát přijal Roman Zámečník, product owner online terapií Hedepy.

Poví nám příběh o tom, jak definovali MVP, proč bylo klíčové jeho spuštění do 3 měsíců od nápadu a jak probíhalo úvodní testování. Zabrousí také do tématu shánění několikamilionové podpory od investorů a povídání zakončí poznatky a kroky před čerstvým přechodem na verzi 2.0. s vlastní videoplatformou.

Nebude ovšem před kamerou jediný. Podobně jako na posledním UX Monday využijeme i tentokrát schopností ZOOMu, abychom co nejvíce zapojili i vás diváky. Budete tak mít možnost jak pokládat své otázky živě, tak se i vzájemně víc pobavit a seznámit v menších skupinkách.

---

Roman Zámečník není UX designér, ale design ho vždy fascinoval. Před 6ti lety s pár přáteli založil marketingovou agenturu Brain One, v rámci které pracoval v roli stratéga pro značky jako CZC.CZ, Direct pojišťovna, nebo třeba eshop Vivantis.

Vždy snil o tom, že se jednou pustí do budování vlastní služby. Projektu s pozitivním dopadem, kde bude mít možnost využít všechno, co se za ty roky v agentuře naučili. V roce 2020 se mu tento sen s Hedepy splnil.

---

- Účast je zdarma.
- Akce proběhne online přes videokonferenční službu Zoom
- Link na připojení posíláme všem registrovaným v den akce na e-mail
- Pro účast budete potřebovat mít nainstalovanou aktuální verzi: https://zoom.us/download
- Startujeme přesně v 18:30, doporučujeme přijít včas.

Zdarma