Zrychlit vývoj, ušetřit nervy, usnadnit orientaci… co všechno vám může reálně přinést zavedení svatého grálu v podobě DESIGN SYSTÉMU? A kolik potu, slz a krve si jeho implementace do firmy vyžádá? Právě o tom bude prosincové interaktivně onlinové UX Monday.
V podvečer 7. prosince vyzkoušíme malý experiment, kdy nahlédneme do pokojů všech přednášejících i diváků skrze platformu ZOOM. Pokusíme se využít kouzla moderní technologie, abychom si mohli opět vychutnat příležitost spatřit staré známé tváře i přivítat nové čerstvé členy UX komunity.
A jak už bývá na akcích UX Monday dobrým zvykem, přátelskou náladu doplní hlavně sdílení praktických zkušeností. Slovo si tentokrát vezmou Jan Toman a Milan Seitler, kteří přiblíží zážitky z přechodu několika firem na design systémy.
Na konci večera tak budete přinejmenším v obraze o tom, na co se připravit před nasazením design systémů ve vaší firmě; že design systémy nejsou jen o vyladěných barvičkách, ale mnohem víc o poctivém výzkumu; jak a kdy zapojovat jednotlivé stakeholdery; a jaké problémy vás nejspíš budou po cestě provázet.
---
Jan Toman v současnosti pracuje jako Design System Lead v Productboardu, předtím připravoval design systémy v Kiwi.com a Czech News Center. Založil a rozvíjí Design Systems Community v Česku.
Milan Seitler je designér s více než 8 lety zkušeností s návrhem digitálních produktů, který se aktuálně věnuje správě a rozvoji design systému Orbit v Kiwi.com.
---
- Účast je zdarma.
- Akce proběhne online přes videokonferenční službu Zoom.
- Pro účast budete potřebovat mít nainstalovanou aktuální verzi: https://zoom.us/download
- Odkaz na připojení se odešleme všem registrovaným v den akce.
- Startujeme přesně v 18:30, doporučujeme přijít včas.