Research Tuesday. Lenka Picek Vašková: Focus Groups

  UX

Research Tuesday jsou setkání, kde profesionálové z oboru uživatelského výzkumu sdílí svoje zkušenosti.
Akci organizují Výzkumatky – Volné sdružení výzkumnic s odbornými zkušenostmi a malými dětmi; a Martin Kopta.

Hlídání dětí
Na místě bude zajištěno hlídání dětí. Pokud o něj máte zájem, zadejte při registraci na dotaz “Are you bringing anyone” počet dětí, které budete chtít pohlídat. Vzhledem k tomu, že se nejedná o dětskou hernu, ale o improvizovaný prostor, vezměte prosím svým dětem i pár hraček, které budou moci sdílet s ostatními.

Program
09.30 – Otevření testovacího centra Folimanka Lab pro hosty
10.00 – Přednáška
11:00 – Diskuze a dotazy
12:00 – Konec

Vstupné 100 Kč.

Přednášející: Lenka Picek Vašková

Lenka má v oblasti výzkumu trhu více jak 16 let zkušeností. Ještě než se odvážila vydat se na volnou nohu, sbírala zkušenosti ve společnosti Millward Brown (nyní Kantar) a krátce také v Ipsos.
Lenka má zkušenosti s celou řadou typů projektů, jak kvalitativních, tak kvantitativních a to včetně moderování různých druhů skupinových diskuzí a individuálních rozhovorů a to jak v B2B, tak v B2C segmentu a je schopna moderovat diskuze a získat informace od různých cílových skupin od obecné populace až po specifické cílové skupiny, jakými jsou např. zdravotní profese, manažeři, ředitelé, novináři, prodejci, podnikatelé, agronomové, děti apod. Také má zkušenosti s širokou škálou témat (zdravotnictví, FMCG, retail, média, IT a telekomunikace, finance, krása atd.).

Přednáška:
Lenka vám představí Focus Groups a vysvětlí vám, kdy je nejvhodnější zvolit právě tuto a ne jinou kvalitativní metodu. Provede vás přípravou screeningu i scénáře, seznámí vás s tím, jak probíhá rekrutace a co je potřeba ohlídat. Vysvětlí vám, proč ne každý může moderovat diskusní skupiny a provede vás jejich samotným průběhem až po vytvoření klíčového insightu pro klienta.

Poplatek: 100 Kč