Celodenní konference o placené reklamě v roce 2017
– - Nativní reklama patří mezi nejefektivnější formáty v rámci displejové reklamy. I díky tomu se letos ve Spojených státech očekává, že na ni připadne více jak polovina rozpočtů. Náš trh tento trend nepochybně také brzy dožene. Pojďme se na ni podívat trochu podrobněji.
– - Eliška se zaměří na to, jak při optimalizaci pracovat s kampaněmi ve vyhledávání, které úkony zařadit do každodenní rutiny a jak k celé věci přistupovat strukturovaně.
– - Petr ukáže, jak v uLab řeší sledování kvality a výkonu PPC kampaní. Jaké informace předávají, aby specialisté měli ve správný čas nejdůležitější podklady ke své práci, PPC team leader přehled o kvalitě všech účtů na jednom místě a zároveň byl celý systém dlouhodobě udržitelný.
– - Zjistíte, co ještě o Skliku nevíte. Jirka od kolegů napříč celým Sklikem posbíral ověřené tipy, které vám zjednoduší práci nebo přivedou nové zákazníky. Schválně, o kolika z nich jste předtím neslyšeli.
– - DMP (Data Management Platform) přináší zjednodušení, automatizaci a real time využítí napříč platformami při práci s daty. Ondřej představí, jak to všechno funguje a co to všechno umí.
– - Doměřit reálné dopady vašich online kampaní na offline prodeje bylo dlouhou dobu hudbou budoucnosti. To se však mění s příchodem offline konverzí do Facebooku. Tomáš ukáže, jak vše snadno nastavit a jak dále s daty pracovat.
– - Dvě dost různé hry na celkem podobných hřištích. Jak si můžou týmy PPC a SEO navzájem pomáhat, co dává smysl řešit společně a co z toho budou mít diváci (klient)?
– - Funkce Adwords Editoru, které jste možná neznali. Karel představí, jak využít editor pro práci v teamu, a přidá i jeden praktický tip na práci s DSA kampaněmi.
– Inspirační přednáška s praktickými ukázkami různých Adwords publik postavených nad vašimi zákaznickými a transakčními daty. Úplně nový rozměr pro vaše reporty, cílení a bidding.
– - Jste si při vyhodnocování dat z Google Analytics jistí, že máte vše nastaveno správně? Proč byste se neměli automaticky spoléhat, že vše měří, jak má? Na několika příkladech z praxe Veronika ukáže, jakou paseku mohou při optimalizaci kampaní udělat nepřesná data z Google Analytics.
– - Správné nastavení YouTube kampaně není věda. Dalibor ukáže, jaké jsou nejčastější chyby při tvorbě kampaní a jak se jim vyhnout. Představí novinky v oblasti YouTube for performance a jejich využití pro běžný účet.
– - Radek ukáže, jak přistupují k atribucím ve Slevomatu. V čem jim pomohly nástroje na atribuční modelování a co od nich dále očekávají. Přidá praktické tipy, jak přistoupit k atribucím, i pokud nemáte k dispozici žádný sofistikovaný nástroj na jejich počítání.