PPC restart 2017

  Marketing   PPC   SEO

Celodenní konference o placené reklamě v roce 2017

Program konference

Registrace

Úvodní slovo

Nativní reklama: budoucnost displejové reklamy

- Nativní reklama patří mezi nejefektivnější formáty v rámci displejové reklamy. I díky tomu se letos ve Spojených státech očekává, že na ni připadne více jak polovina rozpočtů. Náš trh tento trend nepochybně také brzy dožene. Pojďme se na ni podívat trochu podrobněji.

Hygiena AdWords kampaní ve vyhledávání

  - Eliška se zaměří na to, jak při optimalizaci pracovat s kampaněmi ve vyhledávání, které úkony zařadit do každodenní rutiny a jak k celé věci přistupovat strukturovaně.

Pohledy, díky kterým víme, že naše kampaně šlapou

  - Petr ukáže, jak v uLab řeší sledování kvality a výkonu PPC kampaní. Jaké informace předávají, aby specialisté měli ve správný čas nejdůležitější podklady ke své práci, PPC team leader přehled o kvalitě všech účtů na jednom místě a zároveň byl celý systém dlouhodobě udržitelný.

Coffee break

10 tipů pro práci s Sklikem, které možná neznáte

  - Zjistíte, co ještě o Skliku nevíte. Jirka od kolegů napříč celým Sklikem posbíral ověřené tipy, které vám zjednoduší práci nebo přivedou nové zákazníky. Schválně, o kolika z nich jste předtím neslyšeli.

Co všechno vám umožní DMP

  - DMP (Data Management Platform) přináší zjednodušení, automatizaci a real time využítí napříč platformami při práci s daty. Ondřej představí, jak to všechno funguje a co to všechno umí.

Offline konverze v prostředí Facebooku

  - Doměřit reálné dopady vašich online kampaní na offline prodeje bylo dlouhou dobu hudbou budoucnosti. To se však mění s příchodem offline konverzí do Facebooku. Tomáš ukáže, jak vše snadno nastavit a jak dále s daty pracovat.

Oběd

Zanedbávané šance ve spolupráci PPC & SEO

  - Dvě dost různé hry na celkem podobných hřištích. Jak si můžou týmy PPC a SEO navzájem pomáhat, co dává smysl řešit společně a co z toho budou mít diváci (klient)?

Využíváme Adwords Editor naplno

  - Funkce Adwords Editoru, které jste možná neznali. Karel představí, jak využít editor pro práci v teamu, a přidá i jeden praktický tip na práci s DSA kampaněmi.

Užitečná Adwords publika nad zákaznickými daty

Inspirační přednáška s praktickými ukázkami různých Adwords publik postavených nad vašimi zákaznickými a transakčními daty. Úplně nový rozměr pro vaše reporty, cílení a bidding.

Coffee break

Google Analytics v rukou PPC specialisty

  - Jste si při vyhodnocování dat z Google Analytics jistí, že máte vše nastaveno správně? Proč byste se neměli automaticky spoléhat, že vše měří, jak má? Na několika příkladech z praxe Veronika ukáže, jakou paseku mohou při optimalizaci kampaní udělat nepřesná data z Google Analytics.

YouTube je jednoduché spustit, ale obtížně se vyhodnocuje a ještě složitěji optimalizuje

  - Správné nastavení YouTube kampaně není věda. Dalibor ukáže, jaké jsou nejčastější chyby při tvorbě kampaní a jak se jim vyhnout. Představí novinky v oblasti YouTube for performance a jejich využití pro běžný účet.

Boj s atribucí při desítkách tisíc objednávek měsíčně

  - Radek ukáže, jak přistupují k atribucím ve Slevomatu. V čem jim pomohly nástroje na atribuční modelování a co od nich dále očekávají. Přidá praktické tipy, jak přistoupit k atribucím, i pokud nemáte k dispozici žádný sofistikovaný nástroj na jejich počítání.

Konec programu

Poplatek: 2 900 Kč bez DPH